Huishoudelijk reglement
Wie gebruik maakt van onze infrastructuur verklaart kennis te hebben genomen van het huishoudelijk reglement en zich ermee akkoord te verklaren.
Respecteren van de tijd
Gelieve tijdig op uw afspraak te zijn. Bent u meer dan een kwartier te laat zonder telefonische verwittiging dan behouden wij ons het recht voor u de toegang tot de zaak te ontzeggen.
Verlaat de gehuurde ruimte tijdig, zodat ook de volgende klant tijdig kan beschikken over een schoongemaakte ruimte. Bij overschrijding van de afgesproken tijd zullen wij u een toeslag aanrekenen en een schadevergoeding voor de klanten na u.
Uw privacy
De camera’s in de relaxatieruimte en de inkom zijn alarmcamera’s. Zij registreren beweging, geen beeld. Bovendien zijn deze camera’s nooit in werking als de zaak geopend is. Dan zou immers het alarm afgaan van zodra iemand beweegt.
Met betrekking tot de persoonlijke gegevens die u ter onzer beschikking stelt garanderen wij u dat wij die bijzonder discreet behandelen en volledig overeenkomstig de wet van 8 december 1992 inzake het verwerken van persoonlijke gegevens en de wijzigingen door de wet van 11 december 1998 (GDPR). U beslist zelf of u ons uw gegevens wilt bezorgen of niet. Wij gebruiken ze enkel om u op de hoogte te houden van wijzigingen van uw afspraak, aanbiedingen of nieuws in verband met onze zaak. U hebt te allen tijde recht om inzage in uw eigen gegevens te vragen of deze te wijzigen. Op uw eenvoudige vraag schrappen wij uw gegevens uit ons bestand.
Klachten
Met klachten kunt u altijd bij ons terecht op de wijze die u zelf verkiest: in een persoonlijk gesprek, telefonisch of via elektronische post. Wij garanderen u dat wij uw klacht met aandacht zullen beluisteren en u zo snel als mogelijk antwoorden.
- Metanoia is een complex voor therapeutisch kuren in familiaal verband. Alle handelingen die in strijd zijn met de goede zeden zijn strikt ontoelaatbaar. Wij zullen niet aarzelen u de toegang of verder gebruik van de faciliteiten te ontzeggen, indien wij van mening zijn dat u handelt in strijd met dit basisprincipe.
- Wij behouden ons het recht voor om van alle gebruikers de identiteitskaart te vragen.
- Het is verboden om binnen te roken.
- U mag geen drank of eten verbruiken in de sauna, de infraroodcabine of het stoombad.
- In de sauna & infraroodcabine bent u verplicht met alle lichaamsdelen op een handdoek te zitten of te liggen.
- Het is ten strengste verboden om zelf producten mee te brengen ter verdamping in de sauna of stoomcabine. De bij ons gekochte producten mogen enkel volgens voorschrift gebruikt worden. Schade ontstaan door het niet respecteren van deze regel kan ten laste gelegd worden van de klant.
- Indien u schade toebrengt aan onze infrastructuur bent u verplicht deze te vergoeden. Indien de door u toegebrachte schade ons noopt tot sluiting, zullen wij bijkomend een schadeloosstelling van 250 euro per dag aanrekenen voor verlies aan inkomsten.
- Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor het correcte gebruik van al onze faciliteiten. Metanoia kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen en lichamelijke of materiële schade veroorzaakt door het gebruik van de ter beschikking gestelde faciliteiten.
Respecteren van de tijd
Gelieve tijdig op uw afspraak te zijn. Bent u meer dan een kwartier te laat zonder telefonische verwittiging dan behouden wij ons het recht voor u de toegang tot de zaak te ontzeggen.
Verlaat de gehuurde ruimte tijdig, zodat ook de volgende klant tijdig kan beschikken over een schoongemaakte ruimte. Bij overschrijding van de afgesproken tijd zullen wij u een toeslag aanrekenen en een schadevergoeding voor de klanten na u.
Uw privacy
De camera’s in de relaxatieruimte en de inkom zijn alarmcamera’s. Zij registreren beweging, geen beeld. Bovendien zijn deze camera’s nooit in werking als de zaak geopend is. Dan zou immers het alarm afgaan van zodra iemand beweegt.
Met betrekking tot de persoonlijke gegevens die u ter onzer beschikking stelt garanderen wij u dat wij die bijzonder discreet behandelen en volledig overeenkomstig de wet van 8 december 1992 inzake het verwerken van persoonlijke gegevens en de wijzigingen door de wet van 11 december 1998 (GDPR). U beslist zelf of u ons uw gegevens wilt bezorgen of niet. Wij gebruiken ze enkel om u op de hoogte te houden van wijzigingen van uw afspraak, aanbiedingen of nieuws in verband met onze zaak. U hebt te allen tijde recht om inzage in uw eigen gegevens te vragen of deze te wijzigen. Op uw eenvoudige vraag schrappen wij uw gegevens uit ons bestand.
Klachten
Met klachten kunt u altijd bij ons terecht op de wijze die u zelf verkiest: in een persoonlijk gesprek, telefonisch of via elektronische post. Wij garanderen u dat wij uw klacht met aandacht zullen beluisteren en u zo snel als mogelijk antwoorden.